piątek, 17 kwietnia 2015

Klasyki po mojemu


Zobaczyłam zestawienie na natemat.pl o klasykach, które kobieta powinna mieć w szafie. 
Nuda, nuda, nuda. Cały czas to samo. 

Czyli:

  • mała czarna
  • biała koszula
  • dopasowane spodnie
  • czarne szpilki
  • klasyczny trencz
  • duża torba
  • prosty T-shirt
  • marynarka/kardigan/skórzana kurtka 


Przyznam się. Część z tych rzeczy mam, jasne. Nie posiadam czarnych szpilek. Szok, niedowierzanie. :O Ale to prawda,
chyba jeszcze nie ten czas. Nie mam też białej koszuli, jakby ciężko by było skoro wszystko u mnie czarne. 


Źródło:


Teraz czas na Dredziare. To jest mnie. 

CZARNY TOP



zara


PODARTE JEANSY


pull n bear

POŃCZOCHY


gatta

KORONKOWY STANIK



charlotte rouge

CIĘŻKIE BUTY



zalando

~Dredziara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz