niedziela, 8 marca 2015

Moje złe klimaty

Wszystko zaczęło się jak zobaczyłam to zdjęcie:


Powiedziałam sobie: I WANT THIS NOW.

Oczywiście szukałam, szukałam, szukałam, mijały lata, szukałam nadal.
Jest taka grupa na fejsbogu, gdzie sprzedaje się rzeczy rockowe, punkowe, tego typu klimaty. I własnie tam znalazłam tą cudowna istotkę, nazywającą się Ciocia Samo Zuo. Robi własnoręcznie m.in. obroże, podwiązki. Napisałam do niej, że mam takie marzenie. Jak wyżej. Czy się da. Byłam pewna, że nie. A tu zaskoczenie. Odpowiedź natychmiast, że pewnie i od razu cennik. WOW <3

Wszyscy mnie pytają, gdzie na będę w tym chodzić, na co odpowiadam, że przecież wszyscy tak chodzą :D No trudno,
nie interesuje mnie, kto chodzi a kto nie. Ja chodzę.

I wygląda to zajebiście.








Jeżeli lubicie takie klimaty, to naprawdę polecam:)

https://www.facebook.com/CiociaSamoZuoDiy?fref=ts

Znalazłam jeszcze jedną dziewczynę, która robi obroże:

https://www.facebook.com/pages/Finq-DIY/158567897662263?ref=ts&fref=ts



Słońca!

~Dzredziara





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz