czwartek, 26 lutego 2015

Czego absolutnie nie akceptuje!

Są takie rzeczy, że jak je widzę to współczuje, albo mam ochotę zwymiotować. Nie krzyczę, nie oburzam się, raczej tym co czuję, nie emanuję na cały świat i nie zarażam. Wszystko sobie zachowuję do wnętrza. 

RAJSTOPY LYCRA

I w tym wnętrzu przeżywam załamania, depresje, choroby. Jak widzę na przykład kobietę. Ale to nie wystarczy, owa kobieta ma na sobie rajstopy. A te rajstopy to lycra w kolorze cielistym, beżowym, jakkolwiek to nazwać. I to błyszczy. I ja pytam. Czemu.
Po co to komu. czarne rajstopy każdej grubości, zakolanówki, skarpetki, pończochy - oczywiście. Ale dlaczego na wszelkie bożki zakładać coś cielistego? Ciała nie mamy? Ani to ciepła nie daje, ani ja nie rozumiem funkcji. Jeżeli takowa istnieje, to proszę wyjaśnijcie mi. 




Doda - takie piękne nogi i tak świecić. Wystarczająco świecisz swoim talentem i urodą. Wystarczy. 


PASEK W TALII

Teoretycznie ma za zadanie podkreślać talię, ale czemu w praktyce wygląda tak źle i kiczowato? Czy to tylko dla mnie? I jak była kilka  lat temu bum na takie mega szerokie paski i widziałam te wszystkie sąsiadki opasające się bo to modne. Błagam. 


Mimo że Panie na zdjęciu nie wyglądają kiczowato i nawet się bronią to i tak mnie to nie przekona. Nigdy.

KOSZULE NA KRÓTKI RĘKAW U FACETÓW


Jak widzę to jakaś część we mnie umiera. Mimo, że mam koleżanki które są za i których chłopcy, tudzież mężczyźni noszą. trudno. To nie jest mój mężczyzna, niech nosi co chce. 


I choćby nie wiem jak przystojny byłby to mężczyzna i jak bardzo mięśniak. Jak będziecie już dla mnie szukać to bez takich!! Koszula na długi rękaw, podwinięte rękawy. Tak <3 Ogólnie gdyby wszyscy chodzili w garniturkach na co dzień ahhhh <3


~Dredziara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz