niedziela, 22 lutego 2015

Kto jest czego warty w Hollywood?

Dział z cyklu inspiracje czas na jakiś czas zakończyć. Ale nie można tego zrobić nie uwzględniając moich ulubienic z Hollywod.
Będzie też para ulubieńców!! Jak tak można bez mężczyzn. 

  
Kate Lanphear, pracuje w Elle USA. Moja ostatnia miłość. Odzwierciedla dokładnie  to co ja chcę przekazać sposobem ubierania się. Nie użyję słowa "stylem" bo ze stylem  to ja mam niewiele wspólnego :D. Jak być jednocześnie elegancką, wyrafinowaną,  ale suką? Drapieżną, sexy ale z wyczuciem? Oto przepis. 






Kto nie uwielbiał tych dwóch małych słodkich identycznych niewiast?
Mowa oczywiście o Mary Kate i Ashley Olsen




Nadal są urocze. Nadal stylowe. Nadal rock n roll.


Możecie ją nienawidzić. Możecie mówić, że wygląda jak bitch. Ze kompletny brak stylu.
Poza tym jak można chodzić nago po ulicy. A ja lubię szaleństwa.
W roli głównej Taylor Momsen





No i który facet nie uwielbia pończoch <3


A propos facet. Jest takich dwóch. Dwóch walczących o serce jednej kobiety.
Wszystko to w serialu Reign. To już jest temat na inny post, gdzie będę się szeroko rozpisywać o męskości mężczyzn.

Tytułem wstępu:



Have a nice life!

~Dredziara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz